روزهای سبز کال !

و ما زندانیان بند سوم منظومه شمسی محکومیم به گاز زدن این زندگی نارس !

آب میشود یخ دلتنگی زیر تابش رویاها قدری ... !

:دی

"بر لب زندگی ..."   (این از پست قبل جا مونده بود)

خوب یا بد؟؟

با اتش گذشت زمان ... دود میشود سیگار خاطره ها !

رفتن یــــــــــا نرفتن ؟!!!؟

لعنت به هرچه مسئله که این چنین است !

د    ا   ر   م   ب   ا   ل   ا   م   ی   ا  ر   م    !   !   !

دلم تنگه ... برا دس خط بارون روی شیشه !

آسمونش رنگ چشمات ... آسمون شهر سرنوشت من ... مشکیه ... تیره و تار !

می نخورده مستم از سیمای ساقی !

انگار پاره شده نخ تسبیح خصلتهای انسانی آدمای این دنیا و دونه هاش ریختن این ور اونور و گم شدن !

پشت پرده توری ابرا

ماه ... مثل ماه شده ... تو دل آسمون امشب !

هییی میگذره ... بدک نیست ... حداقل سرم گرمه ... نشستم دارم با تنهاییام یه قل دو قل بازی میکنم !

تلمیح دارد از افسانه چشمت ... واژه "زیبا" !!!

عشق تن به تن !!!

برای محاصره نقاط استراتژیکت انگشت کم میاورم !

در خیال مه آلود تو ...

با حقیقت نبودنت تصادف کردم ! ... قلبم شکست !

به دردم خوردی ... زخم شد !

f u c k     t h i s     s h i t

بچه که بودممم ...

چقدر درد داره این فعل ماضی نبودن ...

ده ...20 ...سی ... چهل ...پنجاه ... 60...70...80...نود...صد

و خدایی که در این نزدیکیست ... لای این شب بوها ... سک سک ...

ربنا

قنا عذاب الجهل .. و العذاب الفقر ... و العذاب القبر ... و النار ...

:دی تلخ من از :(( غم انگیز تر است !

طناب دار

مثل کراوات میماند ... وارونه ... و کلفتر منتها !

تنهاییمو قاب کرده زده روی دیوار هر روزم ... این زندگی ...

پلکان اضطراری است ... زنگ ساعت لعنتی ... برای سقوط از آسمان رویایت !

دل ابر گرفت / غنچه خندید / باران بارید ...

یه چار پایه ممکنه تو تاریکی به هر شکلی به نظر بیاید ،حتی عزرائیل

عزرائیل ممکنه تو هر قالبی به سراغمون بیاید ، حتی به شکل یه چار پایه !


حس کردن چیزی که هستم چقدر لذت بخشه ... دیوونه !

موزیک وب ... نسیم ... مدیا پلیر ... سیستم آو داون ... جت اودیو ...  اونسنس ... همزمان ... چه شوووود !؟!!!! ...

یادته؟

تا یه پک از لبات نمیزدم نمیتونستم رک بگم که چقد دوست دارم؟ :دی

زیاد غصه خورده ام ... دلم درد میکند !

................................................................

بعضی حرفها را نمیشود گفت خب !

لالا لالا لالا لالا لالاییییییییییی ... لالالا دلم لالا لالاییییییییییییییییییی ........................

شکیرا داره تو گوشم وز وز میکنه ... لوککا لوککا ... یه قطره اشک سر میخوره میچکه رو یه تیکه کاغذ خط خطی شده . دقت که میکنم میبینم نوشته " نینیم که سنه چاتا بیلمیرم .." ... لامصب چقدر خطش شبیه خط منه .........

تکیه کلامم ... وقتی دلم میگیره !

..................................... . (= سکوت!)

heh

آخه میترسم فال بگیرم جوابش پوچ دربیاد ! خنده داره نه؟ پس از اینا :))))))))))))))))))))))))))))))))))