خودکفایی در صنعت اینترنت !!!

به خدا یه روزی هم میاد که حسرت صفحه ی پیوندها رو بخوریم !

MENCH

بدجوری کسل شدم ... بعد امتحانا باید یه برنامه ای بریزم بشینم یکم ورزش کنم :))

Din Din Din ...

هر روز تنها تر از دیروز ...

تنهایی شهریست که نیاز به پستچی ندارد !

گروس عبدلملکیان

گفتی دوستت دارم ... و من به خیابان رفتم ! فضای اتاق برای پرواز کافی نبود .......

گیجم ... گنگم ... مبهوت این ثانیه ها !

هیسسس ... آواز چشمانت را بیشتر دوست دارم ...

گروس عبدلملکیان !

و تو را چون میدانی از مین های خنثی نشده بغل میکنم ... حالا ... میتوانید یک دقیقه سکوت کنید !

تقاطع حقوق و ادبیات !

"همه ی آدمها حق زندگی دارند" ...

حتی گاو مشدی حسن !!!!


هییی میگذره ... بدک نیست ... حداقل سرم گرمه ... نشستم دارم با تنهاییام یه قل دو قل بازی میکنم !


غلامرضا بروسان2 :

سنگینم/ انگار زنانی آبستن/ در دلم زعفران پاک می کنند !

غلامرضا بروسان :

تنهایی در اتوبوس چهل و چهار نفر است/ تنهایی در قطار / هزار نفر !

انگری بیردز آیا ؟؟؟!!!

نه ... خداییش ... خداییش نسل بچه های الان ، 20 سال دیگه چیزی دارن که براشون نوستالژیک باشه ؟

با تشکر از انتقادات سازنده (!) شما عزیزان ...

راحت باش ...

روی میز گرد و خاک گرفته این خانه !

حتی میتوانی با انگشت اشاره بنویسی ...

فــ...ـاک !

:))

یلدا

شاید ساعت ها اشتباه میکنند ...

وگر نه من که میدانم ...

عمر نوح هم کفاف شبی بدون تو را نمیدهد ...



nemidunam chera yadam nemiad / reza yazdani