مگر نه انکه هر چیز غرامتی دارد؟


مهندس راه سازی ... اره برقی ... جنگل !

                        مثل

خدا ................. زلزله .................. بم !


نظرات 14 + ارسال نظر
الف 1390/06/26 ساعت 10:28 ب.ظ http://inspiration90.blogfa.com

هووووووم

محدثه 1390/06/26 ساعت 10:57 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

دقیقا!!!
میگن عالم بی عمل.... زنبور بی عسل!!!!

عالم بی عملو الان با من بودی؟

آنه 1390/06/26 ساعت 11:43 ب.ظ http://annne.blogfa.com

می دونم ...!

؟

و وای به روزی که مجریش هم عادل نباشد آنوقت غرامتش دو چندان میشود

اینجا نمیشه نظر خصوصی گذاشت؟

شمال شرقی ...
نرسیده به هیدر
سطر سوم

پست ِ غروب نوشته ام بود که به ؛شب بخیر؛ انجامید!

[ل ب خ ن د]

مانے ! 1390/06/27 ساعت 02:05 ب.ظ

و مثل
تو ........... بلاگ ......... من !

من نفهمیدم چی شد ها.
رنگش رو هرجور دوست داری عوض کن. البته من خودمم فکر کنم بتونم. باید کد رنگی که میخوام رو از فتوشاپ در بیارم بذارم جای کد رنگ. اگه خودم تونستم بیا تشویقم کن

من موفق شدم.
فقط یه جا گیر کردم اونم سر حذف اسم وبه.
بهم تبریک بگو...

همه دارن پس منو. حالا میخوای عوض کنم؟؟؟؟؟
اعتماد رو گذاشتن واسه چی؟
ولی خوب شد راهنماییم کردی.
من یه مدت خیلی طولانی دک و دهن واسم نمود واسه این قالب.
ده متر گرم.

زودی پاکش کردم
ولی برای اطمینان عوضش کن !

دیگه گذشت اون زمون ....

من خیلی ممنونم بخاطر راهنمایی هات.
من خیلی به افراد رو انداخته بودم ولی همه درگیر بودن. فاطمه خیلی جاها کمکم کرد. سر گودر من که پیر شد فاطمه ولی آخرم درست نشد.

کار خاصی نکردم من

عاطی 1390/06/27 ساعت 06:25 ب.ظ

شایدم بدتر مثلن!

تشبیه جالبی بود... اما خوب نبود... زلزله بم رو دوست نداشتم خاظرات بدی داشتم از اون همشهری... با اینکه هنوز کوچیک بودم اما اخبار لعنتی هیچوقت یادم نمیره و اون اهنگ میرن ادما...

راستش شما رو کیانا بهم معرفی کرد نمیدونستم شما هم تبریزی هستین با اجازتون لینکتون میکنم...

حق دارین
منم یادم نمیره اون روزا رو

ساغول همشهری

تیراژه 1390/06/28 ساعت 04:11 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

آره..تلافی میشه ظاهرا..ولی...دود هر دوتاش تو چشم ما میره..تو چشم ما آدمای بدبخت!...خدا جان چیزیشان نمیشود!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد